שאלות נפוצות
מידע מיוחד ללקוחות MSC Direct
שינוי הזמנות וביטולים
שינוי וביטול הזמנה יבוצעו באותו ערוץ בו בוצעה ההזמנה
להזמנות שבוצעו באתר זה בלבד
יש לפנות למייל:
נא לציין את מספר הזמנה – אין באפשרותינו לטפל בפנייתך בלי מספר הזמנה
צ'ק אין וכרטוס
• על מנת לקבל את כרטיס השייט יש להשלים את תהליך ה –צ’ק אין באת בקישור הזה. ניתן לבצע את תהליך הצ'ק אין החל ממועד ביצוע ההזמנה ועד ל 48 שעות לפני מועד השייט.
• הדפסת כרטיסע השייט:
– לקוחות שביצוע הזמנה ישירות באמצעות משרד MSC Cruises בישראל או באתר זה ושבהזמנתם כבר מופיע מספר התא יוכלו להדפיס את הכרטיס השייט בסיום תהליך הצ'ק אין.
לקוחות ללא מספר תא בהזמנה (תא מסוג גרנטי) יוכלו להדפיס הכרטיס כ שבוע לפני השייט.
לקוחות שמסיבה כלשהיא לא הצליחו להדפיס כרטיס השייט, ישלח אליהם הכרטיס באמצעות מייל כ 5 ימים לפני השייט בתנאי שהשלימו את הליך הצ'ק אין.
– לקוחות שביצעו הזמנה באמצעות סוכן נסיעות יש להשלים תהליך הצ'ק אין באתר, כרטיסים ישלחו על ידי הסוכן בסמוך למועד השייט.
• יש להגיע עם כרטיס מודפס לשייט.
• יש להגיע עם דרכון לטרמינל הקרוזים בנמל.
• מדריך לצק אין – כאן